Tuesday, May 19, 2009

hari ini, esok dan selamenye...

adakah manusia yg kite kenal ari ini akan selalu menjadi dirinye..
atau pun manusia akan berubah setiap mse.....
adakah hidup hari esok akan sme, dengan ari ini atau semalam.

ok pe yg memebuatkan aku menulis madah2 ini kerna...
dalam beberape minggu ini aku sering teringt kpd kawan kat sek;
1. kawan2 yg baek ngan aku
2. kawan2 yg pura2 baek ngan aku
3.kawan2 yg ske buat crite n kutuk org len.
4.kawan sebilik
5.kawan makan kawa
6. kawan yg skg kite.
7. kawan yg teman kite shopping je.
8. kawan yg trime kte seadenye.
9.kwn yg jeles ngan kelebihan org len
10. dan sebagai nye(ikt la takrif korg)

pe yg ak terpikir skang kawan2 yg kite kawan selame ini membuat diri kite yg ade skang...
x ssh nak buat kawan. cme kne tgr n get along with each other...
sme jnis kawan yg aku da mengajar benda yg berbeza...
dari shopping, berhati2 dengan manusia yang mengambil kesempatan, belajar dari kesialapan dan kawan yang make us feel better.

walopun kdg2 skt bile dikianati tp dunia akan bg kte rase smenye....

kdg gembire kdg2 tidak....

to all my friend....
luv u guys.... miss u....

xoxo
siti asiah
cia

2 comments:

Kekna said...

cyah! i miss yu tu!!
dah berapa tahun dah tak lepak wehh..ko pektikel ktne?area k.l kah?

sitiasiahkamaruddin said...

hmmm....
last jpe bli kueh raye dr ko...
hmmm, xlpak macam berkrun
huhuhu